Politica noastră durează 30 de zile. Din păcate, nu vă putem oferi o rambursare sau un schimb după 30 de zile de la achiziție.
Pentru a fi eligibil pentru o returnare, articolul dvs. trebuie să fie neutilizat și în aceeași stare în care ați primit-o. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.
Pentru a completa returnarea, avem nevoie de o chitanță sau o dovadă de cumpărare.
Odată ce returnarea dvs. este primită și verificată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom notifica cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.
Dacă sunteți aprobat, atunci rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei de plată originale, în termen de 14 zile lucrătoare.
Dacă nu ați primit încă o rambursare, verificați mai întâi contul bancar din nou.
Apoi contactați compania dvs. de card de credit; poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. va fi publicată oficial.
Apoi contactați banca dvs. Există adesea o perioadă de procesare înainte de a fi publicată o rambursare.
Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la support@lacanepa.ro
Numai articolele cu preț obișnuit pot fi rambursate, din păcate, articolele promoționale și de vânzare nu pot fi rambursate.
Înlocuim articolele numai dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să îl schimbați pentru același articol, trimiteți-ne un e-mail la support@lacanepa.ro și trimiteți articolul dvs. la:
FERMA LA CANEPA
Str. Principala, Nr. 178, Com. Madaras, Jud. Bihor.
Pentru a returna produsul, trimiteți-ne un e-mail la support@lacanepa.ro și, când vi se solicită, trimiteți pachetul la:
FERMA LA CANEPA
Str. Principala, Nr. 178, Com. Madaras, Jud. Bihor.
Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de expediere pentru returnarea articolului. Costurile de transport nu sunt rambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursare.
În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul dvs. schimbat să ajungă la dvs. poate varia.
Dacă expediați un articol de peste 400 RON, ar trebui să luați în considerare utilizarea unui serviciu de expediere urmărit sau achiziționarea unei asigurări de expediere. Nu garantăm că vom primi articolul returnat.
La Canepa Artizan poate fi expediat utilizând FAN, UPS sau DPD. Toate produsele pot fi sau nu disponibile în zona dvs. Dacă un produs nu este disponibil în zona dvs., nu veți putea să efectuați plata prin intermediul site-ului, dacă nava către adresă este nevalidă. Clienții din Romania se pot aștepta să primească comanda în termen de șapte (7) până la zece (10) zile lucrătoare; comenzile internaționale pot dura între patru (4) și șase (6) săptămâni, în funcție de destinație. Vă rugăm să ne contactați direct pentru orice întrebări de expediere . Clienții sunt responsabili de verificarea expedierii pentru a detecta daune la momentul livrării. Reclamațiile pentru produsul deteriorat în timpul transportului trebuie făcute în termen de 48 de ore .